Zanimljiva vrata Plomarija


Ništa plaže, more, restorani, pesak već vrata....  Verovatno se čudite odabiru ove teme - ulazna vrata ! I ja sam se čudila 😀

Vrata su nešto na šta se u Plomariju obraća pažnja, stoga i mi možemo obratiti pažnju na njih.
Iskreno, nikada nisam obraćala posebnu pažnju na ulazna vrata, nigde, pa ni ovde. Međutim, sređujući fotografije za blog uvidela sam da imam dosta fotografija gde su sama vrata a da nisam ni bila svesna da ih fotografišem kao nešto posebno. Prosto su mi privlačila pažnju.... I jesu zanimljiva i posebna tema, svakako....

Većina vrata su od punog drveta, kvalitetnog. Ok, jasno i zašto, sunce, vetar, slana voda, jake kiše. Da bi se zaštitila unutrašnjost vrata moraju da budu kvalitetna. Sunce, vetar i voda ovde igraju svoju igru. Ipak, ono što privlači posebnu pažnju je raznolikost, kreativnost i unikatnost ulaznih vrata u Plomariju bilo da su stara ili nova !

Nemam šta da dodam o tome više osim da podelim sa vama fotografije i ovu diskretnu specifičnost malog mesta Plomari na Lezbosu.





Bilo da su novija ili stara, svaka vrata su unikatna. Nisam još naišla na ista vrata, pogotovo ne iz serijske proizvodnje. Bravo za stolare !!!

Коментари